Alla inlägg under januari 2012

Av jasmine kristiansen - 12 januari 2012 22:39

Natten till idag satt jag på akuten om min magvärk.. :/
Östersunds sjukhus har alltid fullt upp, man måste sitta i flera timmar för att få komma in till doktorn så då beslutade jag mig för att åka hem ist och dö om det nu skulle vara så..
Som tur så hade jag Fredrik med mig han satt där och höll på att somna, stackarn.
Och idag har jag minst lika ont men jag vet att skulle jag åka in så kommer dom måsta ta det där jävla blodprovet på mig igen och det vägrar jag för det gör så fruktansvärt ont och jag dör typ för att jag tycker att det är så jävla snuskigt så jag låter bli och blir hemma och sömnlös som alla andra nätter...!


Idag har jag varit en riktigt lat tjej.
Har gått i pyjamasen hela dagen typ, sen kom jag på att jag kanske skulle klä på mig eftersom att vi skulle åka på coop, djurmagazinet och donken! :)
Först in på djurmagazinet då brorsan skulle köpa nå fiskar sen vart vi så hungriga och behövde värme till fiskarna så vi åkte och tanka och sen över på donken och när vi hade ätit upp och allt åkte vi över till coop för att jag skulle köpa godis, när jag kommer in så såg jag att godiset bara kostade 49:90 kg så jag köpte nästan ett kilo, det gick på 33 kr plus att jag köpte lite dricka också.. Så ikväll ska jag allt ligga och gotta mig!
Skäms faktiskt lite över hur mycket jag egentligen väller i mig då jag inte gjorde så förut, för någon månad sen så var jag alltid ute och gick långa promenader med hunden men nu är det bara slut på det känns de som.. 


Håller på att försöka sluta röka också och snusar ist, går rätt så bra faktiskt men vissa dagar blir det att jag röker mer, vet inte varför men det kan ju bro på att man orolig eller någonting..?
Men till sommarn så ska jag vara rök fri, förhoppningsvis innan för jag vill börja träna och få upp konditionen igen så jag kan vara ute och gå utan att börja få svårt att andas!

Nya tankar = nytt liv 
Nu ska det förändras på mycket! :))

Det var allt jag ville säga, ha en god fortsättning, ska försöka att skriva mer än jag gör! :)

Pöööws från Jäszy! <3 

Sök i bloggen

Presentation


shaa!
svarar mer än gärna på era frågor så det är bara att meddela så kommer det ett svar ganska så snart ska ni se! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

jeszy´s gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

översätt till ditt språk!

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards