Alla inlägg under oktober 2011

Av jasmine kristiansen - 2 oktober 2011 13:45

Åkte till norge i torsdags och umgicks med släkten lite :))
Och i fredags så kom jörgen och petter till oss och drack kaffe och prata massa skit och efter ett tag kommer det två till roy och chris (släktingar) och är helt från vettet typ :p haha
Och efter ett tag så tog jag, carina och iselin våra grejer och drog till greg och massa andra :)
En som var där skulle jag kunna slå ihjäl bokstavligen!! USCH..

Så igår när jag kom hem (lördag) så hade jag ont i höfterna och i knäna för att ha dansat så himla mycket :o
Sen sket jag i det och drog ut med Fredrik, efter ett tag s hämtade vi Tobbe och Mattias.
Rätt så kung kväll orkar inte berätta allt som hände..

Men nu ska jag duscha och göra mig i ordning men vi hörs!
pussss 

Sök i bloggen

Presentation


shaa!
svarar mer än gärna på era frågor så det är bara att meddela så kommer det ett svar ganska så snart ska ni se! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

jeszy´s gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

översätt till ditt språk!

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards