Alla inlägg under augusti 2011

Av jasmine kristiansen - 2 augusti 2011 22:43

Vaknade av att min systar snackar med mig om att jag måste gå upp för att frida har ringt eller nå :p
hör att mobilen vibrerar och jag svarar och då säger frida att jag måste gå upp för att vi ska på kina och käka *jätte nöjd* :D
sen kommer jag på att jag käkade ju på donken två ggr i går så jag hade ju bara 50kr kvar.. Men det fixade ju min älskade frida :') 

Efter det drog vi och sa hej till ante, sen for vi hem... -.-
och nu har jag typ precis kommer hem efter en tur till rödön och tillbaka för att seth skulle hämta bad kläder för dom ska bada imorgon :)


Helt plötsligt blev jag på dåligt humör sådär på två sekunder.. :/
Jag vill ha tillbaka min telefon som är på lagning, jag vill ha rummet i ordning gjort och jag vill ha tillbaka min hund, i miss him so very much! <3 

   Chero  

Av jasmine kristiansen - 1 augusti 2011 17:39

 


 SMOKE WEED EVERYDAY!


vad ska man annars göra i den här staden? :/ 

Sök i bloggen

Presentation


shaa!
svarar mer än gärna på era frågor så det är bara att meddela så kommer det ett svar ganska så snart ska ni se! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

jeszy´s gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

översätt till ditt språk!

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards