Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

patetisk människa!!

Av jasmine kristiansen - 27 juli 2011 16:56

Hej, länge sen jag var inne nu men nu så känner jag att jag måste skriva av mig lite, så ni ska få lite av min ilska här!


Du är en så patetisk människa, jag fattar inte ens att jag har kunna trott på dig..
Det enda jag vill är att du ska försvinna ur mitt liv, jag vill inte ha någonting med dig att göra längre.
du har mist din dotter nu och jag kommer aldrig förlåta dig för det du har gjort nu, för nu har du tammefan gått över gränsen!


Det enda som du hade nå gott med det var när man fick tävla och ha skoj, men inte ens det kan göra mig glad nu!
Pengar hade du alltid gott om men det enda man fick till svar det var att du aldrig har pengar, hade jag haft barn som jag älskade om dom frågade om en godis bit sällan så skulle dom få det.
Du vet själv att vi har det dåligt ställt men ändå så säger du till mig att mamma har pengar du får fråga henne för jag har ingenting som du kan få!


Du är så starkt hatad nu och jag kommer aldrig ta ett förlåt så du kommer få leva med att du har gjort din dotter så besviken att hon inte vill ha nå mer med dig att göra!

 
 
Ingen bild

mamma

27 juli 2011 21:25

men du vet iaf en sak å det är att du har mig och min släkt och jag älskar dig lika mycket som jag älskar alla mina barn (och barn barn) det är en sån tur att vi alltid kan prata med varandra och lösa om konflikt uppstår :) älskar dig mitt lilla troll :)<3

jasmine kristiansen

27 juli 2011 21:36

jag älskar dig också!
och det är en jävla tur att jag har kristiansen släkten för annars vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig åt!
du är mitt allt mamma!
älskar dig, puss

 
Ingen bild

En som vet mycket

31 juli 2011 13:09

Ja, du har ju fått en proffesionell utbildning av din mamma hur man utnyttjar folk!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jasmine kristiansen - 4 augusti 2013 21:21

Att ha panik/ångest för framtiden är bland det jobbigaste jag varit med om.. Tänk om alla dessa tankar bara kunde hålla sig borta så skulle jag vara nöjd! ...

:/

Av jasmine kristiansen - 31 juli 2013 00:31


Hur kan det vara möjligt att man kan tycka om någon som man träffat fåtal gånger? Vi känner inte ens varandra men så fort jag ser glimten av dig så blir jag alldeles till mig, kanske är det mig de är fel på..? :/ Om man bara kunde styra över dessa...

Av jasmine kristiansen - 25 oktober 2012 00:15

Allting är upp och ner... Jag vet inte vad jag ska säga, ger snart upp hoppet om allt..Har försökt så länge nu och detta kommer att bli den absolut sista chansen att försöka för efter denna så ger jag upp, orkar inte kämpa längre! Allting skulle va...

Av jasmine kristiansen - 24 oktober 2012 00:58

Dagen började bra med att åka iväg på möte inför jobb nästa vecka och allting gick bra där så jag var positiv och tänkte att gud vilken bra dag det här kommer att vara... Trodde jag ja.....Sen kom ett samtal och jag bryter ihop totalt och blir så för...

Av jasmine kristiansen - 22 oktober 2012 01:21

Måste få prata av mig lite..Dom flesta säger att jag gjort rätt och väldigt få säger att jag gjort fel, vad ska jag tro egentligen?Jag anser att jag gjort rätt som tagit avstånd från någon som håller på med droger då jag tycker att droger är det vidr...

Sök i bloggen

Presentation


shaa!
svarar mer än gärna på era frågor så det är bara att meddela så kommer det ett svar ganska så snart ska ni se! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

jeszy´s gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

översätt till ditt språk!

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards